Då var man äntligen ett steg närmre körkortet! :)

Då var man äntligen ett steg närmre körkortet! :)

Halkkörningen idag gick utan några som helst problem. Fast det första varvet på banan var jag nått så fruktansvärt nervös. Jag satt och darrade som ett asplöv. Oj oj oj, men till slut gick allt hur bra som helst. Men en sak som jag tänkte på mycket, var att folk måste ha överdrivit när de berättat hur kul det var. För jag tyckte faktiskt inte att det var så himla märkvärdigt. Men alla har vi ju olika åsikter, och tur är väl det!
Och i morgon bär det av in till Borås för att göra stadskörningen och ännu ett steg närmre blir jag plötsligt då. :) Det är inte klokt vad snabbt det går när man väl bokat och håller på. Teorin går precis lika bra som körningen. Vilket jag känner är ett plus. Det händer ju annars att man bara skiter i det och tror att det ska vara så himla lätt. Men det vet jag inte faktiskt. Men men, innan juni ska jag ha det i min hand i alla fall. Så var det med den saken.

Dessutom, lite bilder från idag:





Ska kila och ta in hästen nu.


På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

grattis grattis :)

2009-04-14 @ 21:21:44
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

jo full rulle men mycket bättre märkte att ja blivit frisk haft så mycket energi till allt igen



själv då??

2009-04-14 @ 22:05:53
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

aha*kul att halkan gick bra då har du snart uppkörning nu:)

2009-04-15 @ 16:02:47
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0