Hej

"Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå". Gyllene tider är på även idag. Det går bara inte att undkomma att det är det som även i år kommer spelas i min CD/mobil/mp3. Det är självklart förknippat det med sommaren. Och Johanna älskar det mer än någon annan musik på sommaren, visst det kommer riktigt goa sommarhits men inget, verkligen inget slår mina Gyllene tider!

Förutom att lyssna på Gyllene tider har jag varit ute idag igen och gått med mina små hundar. Fast i dag var det så mycket skönare att vara ute. Eller i alla fall om man jämför med i tisdags då man var tvungen att ha jacka. Vissla blev trött mycket snabbare än Doris då hon inte har lika bra kondition.Men vi fortsatte glatt framåt i alla fall. Fick dock ta små pauser här och var. Är inte i samma vältränade kropp längre, tyvärr "/ Men den kommer till sommaren igen!

Körningen tidigare idag gick mycket bra. Var dock lite småläskigt vissa stunder man det löste vi utan några som helst problem :) Nästa körning är nu på tisdag. Då med en annan lärare, hur kommer detta gå? Jag vill ju ha min lilla Sven ;) *ha ha*

Hej magen! :)

Hej härliga vårväder! :)



På  återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0