Jobbig

Denna dag hade en bra början tills hästen skulle ut. Som vanligt öppnade jag boxdörren och skulle hämta grimman, men denna gången sprang hästen ut. Jag trodde ju att han skulle stanna så jag kunde få tag på honom men näe he då. Han kände vilket underbart väder det var ute så han satte kurs rätt ut på ängen och bara sprang som en tok. Tänkte då för mig själv " Ska han gå på det gamla hinktricket med foder?" Men inte det heller. Så han fick springa sig trött, och under den tiden gick jag och hämtade en av de andra hästarna Men inte ens då ville han komma. Han satte då fart mot sommarhagen borta vid oss. Så det var bara att vandra snällt dit bort med den andra hästen. Och där har det fått gå idag. Han sprang in efter några om och om igen. Denna dumma häst!  :D

Har även haft ytterligare en körlektion idag. Den gick faktiskt även den bra. Klarade även ett till datorprov. Nu är det skitnära! :D Ha ha*

Ska förbereda mig inför dagens ridtur i ridhuset.

På återseende!

Over and out!

Johanna


Sommar, sommar och ännu mera sommarkänslor som pirrar i kroppen! :) ( 30/6-07)


Bara glada minner när sommaren har anlänt! :) (10/5-07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0