Söndagkväll

Nu har jag hittat tillbaka och även hem efter att ha spenderat dagen i Örby. Mycket trevligt. I like that place! :)
När jag kom hem vid kvart över fyra var kalaset i full gång. Men feg som jag är så var jag inte med en gång. Vågade inte ens säga hej. Ni behöver inte fråga varför. Jag ska berätta. Anledningen till att jag inte sa nått var för att jag har inte berättat för resten av min släkt vad som väntar. Eller jo, de på pappas sida vet. Tack vara Farmor som sagt det till allt och alla. Tur, jag slapp det ;) * skämt å sido*. Men inte de på mammas sida.
Men när kalaset var slut och alla skulle åka hem avslöjade min kära far det. Jag vågade som sagt inte! Skräcken från att ha berättat det en gång tidigare sitter kvar och kommer säkert göra det länge länge! "/ Synd faktiskt.

Men i alla fall. Efter att kalaset var slut vandrade jag och Doris bort till hästen för att fixa lite. När allt inne var klart vandrade jag ut och krattade bort all den jäkla barken som låg kvar sen vi flisade upp allt timmer som låg där. Tungt och jobbigt var det. Kändes inte bra i "svanken" efteråt. Denna foglossnig! * suck *

Lite bilder från helgen :)


Från i fredags då det var gräsklippning som gällde.


Lördags morgon. Emma 16 år och frukost + tårta på sängen! Mums! :)


Även detta från lördagen. Ute med Vissla och Doris där det var full rulle som gällde.
För Doris del i alla fall. Vissla är lite för lat för sånt :D


Full rulle minsann


Lite lek på marken med :)

Ska vandra bort till duschen nu och sedan till hästen så jag är redo för Fhilip och Fredrik som börjar 2100. Hoppas det är någon bra de rört ihop :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0