Helgen

Att dagens datorer inte kan hålla sig i skinnet utan titt som tett måste gå sönder? Visst denna datorn har ännu inte gått sönder och den är ett par år men när den nu väl gör det blir det ett fel som ingen har en aning om...I fredags visste inte ens Microsoft var det var för fel. Men nu vet det det. Äntligen kan man sitta vid sin dator igen och skriva ett par rader när man känner för det i stället för att behöva gå och vänta på att en annan dator här hemma ska bli ledig.

Helgen i korthet:

Lördagen spenderades först på jobbet som jag redan har skrivit (Kunde ju inte hålla mig från att skriva ett par rader i lördags då det inte var så mycket folk). Sprang även upp och hämtade ut mina paket med. Shiit vad förälskad jag och Malou blev i mina nya kilklack skor! Hade ju även beställt en klänning och lite barnkläder med. Det är ju sånt som i nu läget inte går att undgå. Nått som jag bara måste köpa :). Sedan när klockan närmade sig ett vandrade jag upp till bussen för att åka på Stefans systers konfirmation Det är ju tider för sånt. Och det går ju inte heller det att ungdå. Är ju sådana tider nu.
Visst var det trevligt, men det är inte min grej att sitta i en kyrka om jag säger det så. Efter konfirmationen bar det av hem till Stefan för att dela ut presenter och äta lite mat. Trevligt trelivgt. Vid sju tog jag och Stefan våra saker för att vandra och köpa glass. Allt jag säger är MJUKGLASS! Det är verkligen ett täcken på sommar! Sedan for vi hem till mig där vi hade fint besök av både Lars och Sven denna dag. Mamma den lilla filuren hade då passat på att inför skaffa sig ett nytt jobb med. Vet dock inte vad det är ännu.

Söndagen blev en slappis och mysdag. Hela dagen spenderade vi genom att bara vara så söta och mysiga vi bara kunde mot vanann. Det är lite små roligt att höra allt som man kan komma på och säga till den andra :) Vi spelade även fotboll med Doris och Wilma, körde lite traktor och slängde skräp, men det bästa av allt på hela dagen, vi tog oss ett varmt jacuzzibad med ! :)

Idag har det varit en lugn dag. Har inte gjort så himla mycket. Ska göra lite skolarbeten snart. Men just nu har jag en väntande Wilma som väntar på mig. Har lovat henne att hon ska få sminka mig idag. Ni kommer nog få se resultatet om det blir nått bra ;) * ha ha *

Lite bilder från helgen kommer nu;

Den nya fyrbenta familjemedlemmen? :)


Det finns ju inte bara en söt att välja bland, utan 8 stycken :O


Linas Konfirmation


Lördagskvällen spenderades spelandes med Doris, Tessan och Emma



Får skynda mig nu, Wilma väntar ju :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0