Dagens

Nu sitter jag här i min säng och funderar på vilken film jag ska bränna över idag. Kanske verkar konstigt att jag sitter på mitt  rum , i min säng på påskafton. Men jag har ingen lust till att fara iväg på fest. Inte för att jag inte kan dricka utan för att jag tycker det är så mycket roligare/skönare att vara hemma med min underbara familj, och andra nära och kära. Jag vill ju vara hemma nästan hela tiden nu. Enda gången jag åker någonstans är när jag ska till skolan, jobba eller till körskolan. De finns säkert undantag och så det göt det. Men i stortsätt är det på det visset. Men nu tillbaka till ämnet. Nere sitter nu pappa, Stefan, Conny och Lars. De verkar som om de har trevligt. Lika bra är det. Så kan jag sitta här med bra samvete :) Tänkte dessutom lägga upp bilderna från igår om jag lovade.  Här kommer de;


Stefan traskade iväg så glatt på egen hand :)


Emma och Stefan


Emma på Linnea och Stefan på Ambra


Snart hemma och Stefan kan då pusta ut :)

Det var gårdagens bilder. Dagens bilde kommer lite senare. Ska bestämma en film nu.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0