Vilken händelserik dag! :)

Oj vad jag har gjort mycket idag känns det som. Det har helt enkelt sin bra sidor att vakna tidigt på en "söndag".

Vid elva tiden åkte jag och mamma till Mervi och Sivert. Alltid lika skönt att komma dit. Där trivs jag verkligen som fisken i vattnet! Vi tog oss en fika och satt och pratade i evigheter kändes det som men de visade sig bara vara 1,5 timme :O.  När mamma var på väg hem kom min älskade och Magnus och hämtade mig och vi åkte då för att träffa Plato och hämta nått som Magnus skulle ha till sin Fiddy. Och därefter hem till Magnus för att ta sig en lunchbit. Efter maten satte vi in fiddyn i bilen och där for vi fort som tusan hem till Stefan för att hinna laga den och även köra lite med. Fast jag höll mig bort från garaget så mycket som möjligt Det är inte konstigt vad det luktar illa där alltså! :)

Efter några timmar var den äntligen klar och de åkte då iväg för att provköra den, och visst funkade den! :) Så de var ju inte precis så att de kom tillbaka efter några minuter eller så, nej då. Utan efter någon/några timmar. Så jag fick sitta där i min ensamhet och vänta. Fast tillslut fick jag besök av Anton och Lukas. Trevligt trevligt!

Dags att avrunda tycker jag allt. Därefter var det inte lång tid innan det var dags för mig att åka hem till mitt. Denna gången utan Stefan. Fast han kommer till mig imorgon! Underbart! :)

Och förresten så har jag halkkörning i Jönköping imon. Önska mig lycka till! :)

Dagens bilder:


Hemma hos Magnus och dags för en matbit :)


Fiddydags!


Dagens magbild med! :)

Nu väntar duschen och sedan en underbar sovstund så jag är utvilad till morgondagens halkkörning och onsdagsen stadskörning.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack, känns som vi är inne i en neråt spiral som jag aldrig tar mej ur...



hoppas du får en fin tids iafall



kram

2009-04-14 @ 00:59:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

10kg är ju ganska normalt va?

2009-04-14 @ 07:51:53
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

när är bebis beräknad att komma?

2009-04-14 @ 08:01:09
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0