Sommartider hej hej

"Sommartider hej hej sommartider" hörs det i mina högtalarna. 
Sommarkläderna har kommit fram och jackorna åkt av. Solen skinner som om den aldrig hade lyst innan. Kollade på termometer när jag kom hem vid tre och den vissade +15,2! Är inte det ett tecken på att sommaren är på väg vet jag inte vad! Ett annat tecken jag hittade idag var att hästen fick gå utan täcke. Och att han med hade fått vårfnatt nu. Var därför lite små läskigt att rida men samtidigt väldigt spännande och mysigt! :)

Förutom att vädret var kanon idag har vi haft nationella prov i svenska, jag har haft dubbel körlektion och även fått reda på att vagnen nu är på väg.
Svenska var denna gång skriftligt. Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min insats! Kändes riktigt bra faktiskt, hoppas läraren tycker detsamma ;)

Även körningen gick det hur bra som helst. Inte mycket kvar nu. I princip bara halkan och stadskörningen kvar. Som kommer i mitten av april så snart är det bara att se upp på vägarna *fniss*

Och slutligen fick jag reda på får en kort stund sedan att vagnen nu är på väg. Shiit vad jag längtar efter den. Visst det låter kanske konstigt att längta så mycket efter en vagn men jag gör det i alla fall. Jag vill ju sätta ihop den, provköra den, och bara kolla på den. Men vart ska jag ställa den? :S Det måste jag med klura ut.



Nu hinner jag inte med mer. Ska upp tidigt imon (igen)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ahww tack så mycket :)



Jodå, dagen har faktiskt vart rätt bra, är sjukt trött nu så ska nog gå och lägga mig :) din dag då? ;D

Kram

2009-04-01 @ 22:42:43
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Tess

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

2009-04-01 @ 23:59:13
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; JAha okej! Vad härligt :)

Jag har faktiskt bar ajuist vaknat, haha, så vi ska ta oss lite mat och sen ska vi nog ut och busa i snön tror jag :)

2009-04-02 @ 10:46:23
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0