Veckans shop

Snart anländer mina nya skor och min klänning. Skorna kommer nog nästa vecka och klänningen i början av maj. Vad jag handlar, men jag vill verkligen ha nya klänningar Det är ett måste inför sommaren! Somrig och vacker måste jag ju vara. Är förövrigt köpta på www.hm.se


Skorna


Klänningen




 

Visningen innan idag gick nog bra. Jag vara bara med en liten stund, vandrade till hästen rätt så fort.
Men nu är jag hemma och ska strax vandra upp till sängen. Dels för att jag är trött och ska jobba imon men även för att Conny har kommit hit och ska även detta år fira påsk med oss. Lika trevligt är det :)
Han vill ju inte sova i sängen där uppe utan ska ligga i soffan, men jag tror redan nu att han har somnat. Får helt enkelt ta med datorn upp och fortsätta där ;) Kanske blir att sätta på någon bra film med?

Inatt får jag även besök av min älskling. Vilken överraskning det kommer bli när han lägger sig jämte mig. Även om jag vet om det kommer det vara SÅ mysigt! Älskar när han kommer och överraskar mig! Min älskling det! :)

Nu ska jag vandra upp till sängen och kolla på någon film tror jag. Får se vilken det blir att av verka från min lista idag.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0