Efterskolan time

Vilken raflande spännign det var innan. Det va 39-41. Sedan en boll i korgen. Utjämnat till 41-41. Ojojoj, jag och Malin var allt lite nervösa för hur det skulle gå. Vem vinner och vem försvinner? Domarna blåser. Det är foul. Pubilken börjar både jubla och bua. Vad händer? Det är lagfoul. Dt blir tvp straffar. Det är spänning på hög nivå detta. Hon kastar och den första gick inte i. Hon får bollen igen och kastar åter en gång. Går det i? Jaaa det gör den. Vilken lycka för henne. Under tiden hon har kastat har hon haft en hård press på sig. Både från laget och från det andra lagets hejaklack som har står och pressar henne till max verkligen. Detta var från näst sista gruppspelet för dagen till Skol-SM i basket. Mark tjejerna vann sina två första men den tredje vet jag inte ännu. Den började när jag gick hem.

Sitter som skt hemma hos Stefan nu och väntar på att klockan ska ticka lite fortare. Vill att Stefan ska komma hem. Jag saknar min lilla älskling. Det ver ju senast i går morse jag såg honom (Lilla gubben )

Men men, ikväll händer det nog inte så mycket. Finns inte så mycke att göra här. Funderar på om vi ska laga nått gott till oss själva. Nått som banan med smällt cholkad och glass. Eller varför inte bananasplit? :P Det återstår att se vilket det blir.

Näe nu ska jag äta min lilla macka och dricka mitt lilla te. Ha det bra!  :)


Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0