Hemma igen

Hem ljuva hem det är det jag säger!

Som jag berättade förut skulle jag till trafikskolan idag. Men när jag väl kom dit så var det ingen där. Förmodligen var de på lunch. Slö som jag  är så orkade jag inte vänta i 30 minuter på att de skulle komma. Men jag ska återkomma imon bestämde jag mig för. Gick då i stället och tog ut mina och Cathrins biljetter till den 20:e! Kändes underbart att ha de i händerna! :) ÄNTLIGEN! Sedan bar det av hemåt där jag sitter nu. Har hunnit gå ut med mina två älskade små hundar och även lagat mat. Snart bär det av bort till stallet och fixa hos hästakracken med :)

Känner för att sticka nått nu med. Får se vad jag hinner med ikväll när jag sitter och inte har nått att göra. Elelr vad man nu ska säga

Återkommer

Over and out!

Johanna                      

Älskade lilla syster yster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0