Måndag, dagen då man verkligen inte vill gå upp!

Måndagmorgon är det samma visa. Man vaknar, känner verkligen att  "Näe idag vill jag bara inte gå upp. Ligga kvar i sängen och bara ha det allmänt skönt!" Men icka sa Nicke. Skolan kallar på en, det är ju som sakt ens framtid vi snackar om...

Dagen har gått förbi 12 så nu är det eftermiddag. Har under dessa få timmar i skolan hunnit ha en lektion, äta lunch, åka till Kinna och tagit lite prover och även skrivit in mig. Jag vet, lite sent. Men det har ju varit som det har med detta. Sitter nu och ska strax kila iväg på ytteligare en lektion, Naturkunskap. Sedan återstår det bara en lektion. Då blir det Historia. Klockan 1615 bär det av hemåt. Hundarna väntar ju på mig :P Och dessutom hästakracken :P

Återkommer kanske senare

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0