Onsdagskväll, en litet bad tro?

Ny vecka och även då dags för en ny uppfräschning för Doirs del. Duschning och borstning stod på veckans lista. Skulle ju klippt klorna med. Men det tar vi nästa gång. Precis så sa jag ju förra veckan med. Detta går aldrig! Har även tagit in de andra störra fyrbenta djuren nu med. Det börjar på att bli jobbigt att gå bort dit nu. Emma kom hem! * ironi*

Fast hem kan de komma i vilket fall. Det börjar bli lite tråkigt att behöva göra allt själv. Handla, ut med hundar och hästar, städa, diska och ja alla andra sysslor som ska skötas. Fast jag vet ju hur det är. Har ju haft mig ett litet hushåll med. Men i alla fall.

Ska även ta mig ett underbart bad senare i afton tror jag med. Det lutar åt de håller faktiskt. Men först ska jag hämta med till vovvarna och ge mig själv lite foder * kurr i magen*.

Torsdags blir nog en nervös dag. Har ju min körning imon. Vad ska Sven säga tro? Usch vad du är kass? Näe det tror jag inte. Jag är ju ingen dålig bilförare precis :) Det återstår att se.


Måste dra mig tillbaka för stunden. Ska ju äta och hämta hundmat

På återseénde!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Vill inte verka sån men varför badar du henne en gång i veckan? Man ska inte tvätta hundar med schampoo o grejer om dom inte rullat sig i bajs ( som du skrev för ett tag sedan ) eller liknande!! Det är inte bra för deras hud.. Menar inte att klanka ner på dej så bli inte upprörd eller arg nu!!

2009-02-12 @ 00:37:40
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0