Jobbig natt

Denna morgonen var faktiskt mycket jobbit att stiga upp ur sängen. Anledningen till detta var för att Johanna var chaufför denna natt. Även om jag gick och la mig innan jag skulle köra hem folket så blir man ju trött av att gå upp, köra två timmar, gå och lägga sig och sedan nårga timmar senare gå upp igen. Det var hur jobbigt som helst i natt. Sov kanske 4,5-5 timmar bara. Och det är verkligen inte nått som är bra för mig. Då kommer jag säkert bli sådär grinig och jobbig i kväll. Stackars Stefan som ska behöva stå ut med detta * ha ha * Näe vi ska sköta oss jag och min lilla. :)

Strax bär det av hemåt och då ska det minsan vilas lite. Blir kanske att lägga sig framför tvn och mysa eller kanske ta sig ett varm och avkopplande bubbelbad. Vilket i mina öron inte låter alls fel! Får se vad min kära går med på. Kanske att vi går ner och fiskar i stället. .Det låter med bra.


Ska fortsätta med mitt nu. Får se om jag skriver ikväll. Annars blir det en ny uppdattering imon; Har jag eller har jag inte? ( Fått barn alltså, det får vi se imon :P )


På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du var normalviktig innan du blev gravid va?

2009-05-22 @ 16:39:02
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0