Men blir faktiskt helt slut!

Nu börjar Johanna faktiskt känna sig sliten efter en hel vecka i skolan *host*. Vissa tror att man klarar av precis lika mycket som innan när man går omkring och är gravid i 35:e veckan.  Att man ska orka ta sig till och från bussen på samma sätt som innan och att man inte alls blir trött av det.
När jag kommer ut till min buss är jag helt slut! Är det lång tid kvar tills bussen kommer ( mer än fem minuter då) så sätter jag mig på andra sidan och vilar. Är helt slut i ryggen då. Men är det bara någon enstaka minut kvar tar jag ork till mig och står kvar på min sida av vägen, även om det känns i svanken. Men ska man bli fin får man lida pin och det gör jag så gärna! :) Det har jag ju liksom gjort i snart nio månader så varför inte bara ta och knipa igen eftersom det bara är 32 dagar kvar? :)
Tänka sig att det inte är längre tid än så kvar. Jag tycker att det har gått så himla fort! Visst har det varit både med och motgångar. Men mest medgångar. Och det är jag glad över.

Men nu ska den trötta Johanna vandra till sängen, för hon ska jobba imon igen. Men så länge;

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har full respekt för er gravidani kan inte orka lika mkt

2009-05-08 @ 22:59:05
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Hannah & Martina

Nu har du chansen att hamna på framsidan av vår nya tidning CHIQUE. Reglerna kan du läsa här http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/?tmp=09000725

För dig som väljer att vara med är det ju ett toppen sätt att promota dig själv!

Vi håller tummarna och hoppas på att du blir en av framsidesmodellerna!

Kram Hannah & Martina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0