Nytt utseende!

Dagens äventyr vad som sagt att ta gravidbilder med Malou. Vilket faktiskt gick bättre än vad jag hade trott. Både jag och Malou blev mycket nöjda. Vilket till och med resulterade i att vi gjorde om min blogg. Så nu har den fått ett nytt utseende. Jag hoppas att ni, precis som jag gillar den. Kanske kanske kommer lite fler nyheter längre fram då vi orkar fortsätta. Hade även tänkt att lägga upp lite bilder från de vi tog idag. Men vet inte om jag har några. Annars så kommer de komma senare i veckan... Hoppas ni orkar vänta! :)

Det är inte klokt vad månaderna, veckorna, dagarna, timmarna, minutrarna, sekunderna och hundradelarna har gått fort. Från att ha börjat på 280 dagar är det nu bara 34 dagar kvar. Under all denna tid har jag hunnit med allt faktiskt. Fast på nått sätt så känns det som om något fortfarande saknas. Men jag har inte kommit på vad ännu. Vilket antagligen kommer att komma precis innan det är dags. Men men, bättre det än att det kommer precis efter att den lilla-e har kommit.

Ska vändra bort till duschen nu. Återkommer igen imon. Ha det så bra så länge!

På återseende!

Over and out!

Johanna






Kommentarer
Postat av: Annie

Jätte fina bilder, Johanna :-O :D

2009-05-07 @ 19:15:39
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0