Veligt värre

Efter jobbet igår och Stefan var hemkommen satte vi oss ner och funderade över vad vi skulle hitta på den kvällen.Helt plötsligt ringde Victor och frågade om vi inte skulle till Liseberg.Visst sa vi men då skulle han prata med de andra vilket till slut resulterade i att han inte ville åka dit längre. Näehe sa vi. Men ska du med på bio då? Och det kände han inte heller för.
Så istället blev det så att Stefan, magen och jag åkte in till Borås och kollade på "Natt på museet 2". Den var faktiskt riktigt bra. Men enda felet med filmen var att det blev lite jobbigt eftersom det var många mer skådeslepare i denna filmen och då blev det lite smårörigt. Men jag ger fimen 4 av 5 poäng. * Ha ha *

Det verkar som om du där inne precis som jag tycke att filmen var bra. Varje gång jag skrattade gav du mig en liten spark, vilket fick mig att skratta lite extra för att du gör mig allti så himla glad. Kan ju hoppas att  vi idag kommer iväg till Liseberg som vi sakt så många gånger. Jag vill känna din reaktion på de få grejorna jag faktiskt kan åka och på hjulen jag ska vinna på.  Åh, jag längtar tills du kommer ut i denna värld och får se och känna dig på "riktigt". 

Snart är det dags! Bara 17 dagar kvar!

Ska kila nu. Kanske skriver senare

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha, ja, bebisarna i magen verkar alla reagera på bio!:.))

2009-05-23 @ 19:57:02
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt att det inte blev något tjafs med dina föräldrar :) Vi hade det bara bra i göteborg men nu är vi hemma igen.. Glöm inte att skicka sms när det gäller!! Saknar dig gumman!!

2009-05-23 @ 23:42:39
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Nu blev du ännu mer sugen på din lilla/e när du såg mina foton Va? ;) Jag vill oxå se natt på museet 2.. Den första var ju bra iaf..

2009-05-24 @ 21:02:55
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0