I morgon inträffar ett nytt spännande äventyr

I morgon inträffar ett nytt spännande äventyr. Då blir det fotografering med Malou. Ska då även inför skaffa mig nya underkläder för det är precis vad de kommer handla om, fotografering i underkläder men en mage som inte är att leka med längre.

Detta med att ta kort under graviditeten är nått som jag alltid velat göra. Ta de där underbara fotona och sätta upp stiligt på väggen och bara kolla in när man vill tänka tillbaka och komma ihåg hur man hade det, och förhoppningsvis börja längta tills nästa gång det ska komma ett litet knyte. Det får mig redan nu att längta som en tok. Även om det kanske kommer att ta ett tag, men i alla fall. Jag längtar
Det finns även an annan grej jag bara måste göra när min lilla-e kommer. Och det är att gjuta av fötterna och händerna i gips och även de ha på väggen. Alla dessa sakerna man kan göra för att komma ihåg. Det för mig så glad!


Nått jag ska göra, ett måste snarare ( och namnet passar väldigt bra med. Är nämligen att av killnamnen vi tänkt på :) )

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0