Lygnevi ikväll?

Känner verkligen av att man låg ute i solen lite för länge igår. Dessutom utan solskydd. Jag hoppas verkligen inte att det händer nått alvarligt. Fast jag solade visserligen inte magen heller. Så det är nog rätt så lugnt. Blir nog till att jag smörger in mig sedan när jag kommer hem och ska vissa mig i solen :P

Till kvällen blir det nog att vi vandrar till Lygnevi och festar lite i partyvgnen. Som sakt så kommer ju Scotts och Lars-Kristerz.  Det kan nog bli ett jäkla drag och jag kommer att ha så kul. Även om jag kommer att vara nykter. Men det skiter jag i. Jag tycler faktiskt helt ärlit att det är roligare att vara nykter och kolla på alla andra än att vara dragen och kanske göra bort sig i stället. Plus att man blir ju inte allid så baiks dagen efter...

Gå in på http://www.lygneviloge.se/program.html och kolla in årets program. Kommer en hel del kändisar i år. Bland annats Robert Gustavsson! Wohooo! Jag längtar!




Ska kila nu, jobbet kallar

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0