Hårda tag från min sida

Nu har det gått ytterligare en dag där jag inte har skrivigt. Men jag känner mig så fruktansvärt lat på dagarna nu. Jag vaknar när klockan ringer. Går upp och ut med hunden. Men när jag har ätit klart och även hunden och ska ge mig iväg blir jag hellt matt. Och dum som jag är lägger jag mig i sängen och sommar och vaknar ett par tiller senare och känner mig oftast pigg och fräch, men ibland vill jag bara sova lite till. Visst det är bra att jag sover och vilar mycket nu när det snart är dags för förlossning, men så trött skulle jag väl inte behöva bli?
Suck, vad ska man ta sig till när kroppen spelar en ett spratt och vägrar lyssna på vad man har att säga?

Men men, vi mår i alla fall bra båda två och jag kan knappt vänta tills det är dags. Jag vill ju att det ska vara dags nu och inte om 11 dagar. Fast på sätt och vis är det tur att det är såpass många dagarn kvar så man kan förbereda sig lite extra. Ska desstom imon (efter sista arbetsdagen på ett tag) åka in till IKEA med mamma, Stefan, Wilma och Emma och handla lite. Hade tänkt köpa ny madrass till spjälsängen, sänghimel, två tavlelramar och sen blir det alltid lite annat smått och gått :) Man kan ju bara inte hålla händerna borta från allt annat. Man måste ju bara passa på när man ändå är där :P * ha ha *

Dessutom idag så ska jag passa på och klippa mig lite. Måste vara lite fin tills det är dags. Så klockan 15 kommer en kompis hit och ska klippa mig lite. Det blir inte mycket. Är mycket nöjd nu över längden och vill därför inte ta för mycket, och efter klippningen funderar jag på att åka och hämta Stefan. Då han ska komma hit idag och tänke då även köpa en Mors dags present till min lilla mamma. Och på vägen hem hämta ut ett paket och en barnbilstol. Så känns som om jag har mycket att stå i idag. Härligt! Hoppas bara jag hinner med allt! Men det tror jag. Jag har ju en turbo bil ( som på tal om ingeting skulle behöva tvättas med :D ) så det kommer gå undan! :P

Men nu ska jag ta och göra nått helt annat. Kanske fortsätter jag att kolla efter lägenheter som jag och Stefan är helt besatta i att skaffa! Vi måste bara ha en nu känner vi! Jag vill ju ha honom jämte mig jämt framöver och inte bara lite då och då. Samt kunna göra som vi vill utan att höra alla andras tjöt! Så det blir nog min lilla sysselsättning ett tag fram över :)

Hörs säkert senare idag!

Ha det så bra så länge!

På återseende!

Over and out!

Johanna


Älsakade och underbara Doris
!

Kommentarer
Postat av: matilda

fin bild, och blogg :)

2009-05-30 @ 00:11:39
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0