IKEA besök :)

Sköna soliga lördag! Det är på det sättet man kan beskriva denna underbara dag. Men som inte kommer spenderas i det härliga vädret. Utan nu så är det arbete som gäller. Precis som vanligt ( fast dock sista lördagen nu på några månader) och sedan blir det förhoppningsvis IKEA! Åh vad jag längtar! Jag älskar verkloigen det varahuset. Fast inte när man bara har en viss summa att handla för . Fast i alla fall går man runt och plockar på sig en massa andra saker som man egentligen inte vet vad man ska ha de till. Men det kanske kommer till använing senare ;) * ha ha*

Igår var grannarna hemma och åt och drack gått. Och Sven han är allt en otroligt rolig prick. Han är nämligen läkare och har alltid en massa roliga historier att berätta när han kommer. Han berättade till exempel vad han gjorde när han jobbade på Skene Lasarett för si så där 15-20 år sedan. Och man kunde bara inte hålla sig från skratt. Alla skrattade men den som var värst var faktiskt inte jag, (denna gången :P ) utan det var mamma och pappa. Det var längesedan man såg de skratta så de började gråta :) Underbar syn :)
Även så pratade jag och Sven förlossningar och annat som hör till. Han frågade bland annat vart jag skulle lägga mina händer när magen är borta. Har fått en dum vana att lägga mina händer på magen som ett litet stöd :D *ha ha* Men det kommer nog inte bli några problem sedan. Det är ju bara en sådan liten grej ;)

Min underbara lilla prick i magen, sna kommer du komma ut i detta fina väder och vi kommer vara så lyckliga! Jag kommer ta min vagn och hunden och gå långa promenader varje dag för att visa hela vida världen vad det är för en fin figur Gud har skapat och gett till oss! Jag kommer inte kunna slita mina ögon från dig, inte heller låta mina händer vara borta från dig. Jag kommer kolla på dig dag och natt, natt och dag. Och dra mina händer över ditt huvud och bara känn att du nu äntligen faktiskt kommer ligga gämte oss om dagarna och nätterna.
Men ha inte bråttom ut. Jag väntar! Precis som jag har gjort i nio månader! Och kan därför vänta lite till. Men INTE två veckor * ha ha *

Till sist vill jag bara säga;
Jag och din pappa kommer älska dig nått otroligt! Kram på dig tills vi ses!

Ska göra klart det sista nu.


På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Glöm inte att skicka mess när du åker in ;) Om du inte har för ont då vill säga!! Kram på dig, hoppas vi kan ses snart för det var längesen nu <3

2009-05-30 @ 13:59:57
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Såg att du hade skickat sms men vi har inga pengar på mobilen.. Acka bor i helingsjö tror jag det heter. Bortanför dej iaf

2009-05-31 @ 20:30:25
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Marie, ung mamma

hehe joo, det kan jag förstå! ;D Fast jag var inte så förberedd på att han skulle komma just då, han var beräknad den 17 november, men valde att komma ut till oss den 27 oktober :)

Men det är underbart! ;D



Lycka till!



Kramar

2009-06-01 @ 09:41:45
URL: http://maaaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0