Söndag och måndagkväll

Som jag skrev i det tidigare inlägget skulle jag berätta lite vad jag gjorde igår och vad jag har gjort idag.

Igår blev det som en slapp dag. Vi kände oss båda slöa från dagen innan. Vi vaknade vid elva och då gck vi upp och åt en lättare frukost för det var ju inte så lång tid kvar tills det skulle bli lunch. Efter lucne bar det av upp till morfar där pappa hade lovat morfar att Stefan skulle hjälpa honom att svetsa någon grej till hans traktor. Pappa hade nämligen skrytit för morfar hur bra Stefan är på att svetsa * ha ha, vilken pappa jag har :D *. Det blev även en liten fick där Eva frågade hur jag mådde och hur jag hade det och lite sånt. Hon berättade även att  hennes yngsta dotters foster var det lite krångel med. Jag hoppas verkligen det fixar sig. Så  vi kan gå omkring med våra små barn tillsammans på kalasen :)
Efter ett tagt åkte vi hem till oss jag jag gjorde även en gång fint det lilla gräset vi har. Klippte nämligen som sakt gräset, men utan någon som protiserade denna gång. Sen var det mest mys framför tven resten av kvällen. Men lite filmer och så med.

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Har ätit lite mat med Stefan och Magnus har även varit här på besök. Fast nu är det uppe i Örby och spelar pingpong. Det är inte min grej att göra det så jag stannade hemma. Har införskattat mig lite godsaker istället. Bland annat, bullar och Marabou Daim, men även lite frukost tills imon.
Sitter just nu och kollar på "Efterlyst" och det är inte klockt vad rörande det är.
Att man kan med att lämna bort sitt eget barn! Det är nått som jag aldrig i hela itt liv skulle kunna med att göra! Usch, jag blir ju ledsen genom att bara tänka på saken! Stackars flicka!

Imorgon är det tisdag och det innebär att då blir det ett nytt besök på Mödravårdscentralen. Men innan det har jag bestämt mig för att vandra bort till körskolan och göra ett och annat prov. För nu är det inte lång tid kvar tills jag ska göra mitt teoriprov. Hoppas bara det går vägen! :)

Nu måste jag fortsätta kolla, det är ryskigt spännande! :)

På återseende!

Over and out!

Johanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0