Åker snart

Idag har det varit mycket att göra. Jag och Annie har haft fullt upp idag. Gjort många ärenden i Skene. Bland annat har vi varit på Vårdcentralen och kollat om de kunde kolla mina ögon. Men vad säger hon då?! Jo att du tillhör Sätila så du måste åka dit och be de kolla på dig! Shiit orka! =D Men det sket vi i och gick direkt till Apoteket och köpte ett medel som skolsköterskan sa åt mig att köpa. En liten tup på 7 cm för 54 spänn! Jag kommer ju bli ruinerad en dag ^^ Haha* Därefter drog vi till skolan och hämtade våra saker för att kunna åka hem.

Väl hemma sätter jag mig vid datorn och kollar om det är nått folk inne på msn. Och japp det va det. Så Danne frågade mig om jag kunde hjälpa honom i garaget? =S Hur satan ska jag kunna göra det? Jag kan ju ingenting om bilar eller motorer! =P Haha* Men vi ska nog bada bastu och badkar med =P *LÄNGTAR* =P

Jaja, nu ska jag packa mina badkläder... See ya =D Haha*^^

Stefan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0