Sitter här i min ensamhet =P

Slutade skolan kl 14 och satte mig då i skolan och väntade på att Annies buss skulla komma. Ville inte lämna henne i skolan alldeles ensam. Vem vet vad som kan hända en sån liten gullunge? =p Haha*  Så när hennes buss äntligen kom, tog jag mina saker och gick hem till Stefan. Sitter nu här i min ensamhet och väntar på att han ska sluta jobba och komma hit och hämte mig =P. Vi ska nämnligen åka ner till Varberg med Viktor, Danne och Marcus. Ska till Viktors pappa och kolla på hans hundvalpar eller nått tror jag =p

Undra om man kan hitta någon "snygg" bild på Stefan på datorn. Eller ska man kanske ta den fulaste man kan hitta? ^^ Haha*

image5
Hittade visseligen inte den snyggaste bilden men denna får duga =D Haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0