Försovit mig än en gång!

Hej

Försvovning är just nu mitt stora problem. Återiigen har jag klarat av  att inte väcka till klockans tutande.
Fast förtutom försovning så vet jag att det finns personer i denna värld som hellre lever i andra än sitt egna privatliv! Som tar reda på allt, sprider rykten och så vidare. Det kallar ju inte jag precis att man tar hand som ditt eget och skiter i andras. Eller?
Ganska trött på att höra det från vissa enstaka personer faktiskt . "Grattis Johanna! Va kul!" Vissa säger inte ens grattis ,inte för att jag ber om det eller så, utan går istället runt och tror att de har tagit reda på en stor händelse!
Näe nu blir jag bara förbanad och skiter i detta för denna dag. Får se om jag återkommer...

Vad har jag att tillägga tro? Just nu inte mer än vad som redan är skrivit..

På återseénde!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0