God middag!

God middag!

Det är en sak som jag har undra nu i ett tag. Varför pratas det så mycket om Volvo hela tiden? Jag läste så sen som för mindre än två veckor sedan om SAAB. Det stod då att SAAB hade gått ner i försäljning med 31% medans VOLVO bara hade skjunkit med 14%. Undra hur detta kommer sig? Jaja, det blir la väl till slut hoppas jag. Bara inte alla varslas "/

Det är inte det enda som går i mitt huvud nu. Har en jäkla ångerst med. Vet ju fasen inte hur jag ska göra. Det är dags att bestämma sig nu Johanna Bengtsson. Men det är ju inte lätt! De jag har pratat med förstår. Men jag tror inte att det riktigt gör det faktiskt. Det är lätt att tro att man tror att man förstår. Fast det kanske i själv verket inte gör det... Men men. Det löser sig ju till slut.


Näe, nu får jag fortsätta jobba. Behöver ju inte slappa bara för att Hampus och Rikard är ute på "äventyr".  Plus att jag nu är själv i butiken och har halva lagret för mig själv :P


Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0