God morgon!

God morgon!

Kan man tänka sig att klockna nu har passerat halv nio? Jag om man har varit uppe sen kvart i sju som jag är det nog inte så svårt.

Sitter just nu på jobbet och ska strax öppna var det tänkt. Kom hit först av alla. Redan klockan 07:50. Men eftersom jag är så feg som jag är så vågade jag inte öppna och larma av. Det är lite skrämmade det första gången och detta skulle till att bli min första gång. Jag stog där och försökte ta mitt förnuft till fånga med det gick åt helvete rent ut sakt! När jag väl skulle öppna ( eller som jag hade tänkt länge nu vid detta laget ) så kom Mattias som min räddare i nörden. Han berättade att det inte var så svårt som jag hade trott. Sicken ossis Johanna! Sitter nu dessutom och väntar på att Simon och Tobbe ska komma och göra mig lite sällskap...

Tack och hej för mig denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0