Hur kan hon?!

Hej igen!

Vissa människor förstår jag mig bara inte på. Som bara vill ha uppmärksamhet hela tiden! Det gör mig vansinig! Ännu mer arg blir jag när personen i fråga påstår att JAG skulle ha startat rykten om henne. Nej , det måste hon fått om bakfoten. Så bara för det så har hon berättat för alla i klassen om min situvation! JÄVLA IDIOT det är det enda jag säger! Hon vet ju inte ens hur det är allting! Hon bara antar att det är så. Kan det vara bara för att hon ångrar sig över sitt berslut för två årsen kanske? Jag vet inte. Nu var det jag som antod det... Men jag har en ganska så stor aning om att det stämmer faktiskt.

Jaja, nu ska jag gå och repa.

See you!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0