Jobb och åter jobb

Hej alla glada!

Helgen har varit fantastisk! Lördagen spänderades först på Disney on ice. Mycket fantatiskt! Vilken skriskoåkning! :O En aning avis kanske? När det var slut blev det som jag förutspått, Wilma skulle bara ha McDonalds. Efter ett litet mål mat bar det hem till Sätila igen.
När vi kom hem sprang jag bort till min lilla kuse. Skulle hinna mocka innan mormor skulle komma och vi skulle åka till Kinna. Men vi visse inte när hom skulle komma. Vi hade skyndat oss kan man säga i onördan kan man säga. Hon kom nämligen inte förens vid 1700. Men lika bra att ha det gjort. När hon väl kom och vi kom hem till Kinna kom Ludde och Mikael över. De hade visst bestämt at vi skulle ut med husvagnen! Oh nej! Inte i detta oväder. Regn, regn och åter regn hela kvällen/natten lång!  Men det brydde sig inte de om. Det var faktiskt mycket trevligt i allaf all. Vi kollade på film, satt och spelade lite spel och tjockade oss med varsin pizza eller sallad. Mums!
Söndagen blev till att käka hemma hos Stefans mor och kolla på den nya lägenheten.  Även denna dag var det ett fruktansvärt väder! Uscha!

Men men. Sitter i alla fall nu på mitt lilla jobb väntar på att kunderna ska komma hit. Eller näe, jag ska vara uppriktig. På att det ska bli min tur att äta. Både Peter och Hampus de små gottegrisarna sitter och äter. Är fruktansvärt sugen på min hemma gjorda baguet! :P Är fruktansvärt hungrig med som pricken över i:t.

Time to lunch. Over and out! I coming back later ;) Trust me!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0