LOV!

Hej!

Nu har lovet precis börjat. Fast det blir kanske inte nått lov för mig. Ska jobba hela lover nämligen. Men fram till söndag iallafall.

Sitter just nu hemma hos Annie och Putte. Har även varit ute med Dotis som är inneboende här just nu. Stefans mamma sa att vi inte fick ha Doris i våran lägenhet. Hon är alltid lika söt när man kommer. Hon böjar gny så gulligt. Min lilla älskade Dorisa bebis! <3

Imorgon ska Stefan, Wilma och jag in till stan och kolla på Disney on ice, High school musical 2. Vilket är Wilmas 6 år present från oss. Det sak bli väldigt trevligt! Efter förestelläningen kan jag gissa på att Wilmabus kommer vilja ha McDonalds. Så det blir nog. Efter det bär det väl hem till Sätila och därifrån vet vi inte för tillfället.

En annan nyhet är att vi går fick reda på att vi är först i kö på en ny lägenhet! :)  En två i Assberg. Ska bli mycket mysigt. Ska nog kolla på den på söndag.



Jaja, hörs senare.


Over and out!


Johanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0