Lördag

Som sakt så blev det inget inlägg igår. Var ju även då mycket fint väder. Plus att jag hade ingen lust till de heller. Men hur som helst så sitter jag på jobbet nu och har bara en timme kvar ca. Ska gå lite tidigare. Ska nämnligen upp till tappen och hämta ut två paket. Ett par skor och en klänning som jag beställt från H&M. Tänkte ha det i dag när jag ska på Komfimation. Stefans syster var det nu dags för då :)  Det är väl det som händer idag gisar jag på.

Får se om vi kanske går ner och fiskar och grillar ikväll med. Känner för att hitta på någont extra mysigt. Så varför inte sitta vid en å och grilla och mysa i solnedgången? Själv tycker jag att det låter supermysigt! Längtar redan!

Men nu ska jag fortsätta. Ska försöka att lägga in ett inlägg i kväll med. Och även uppdatera mig med lite bilder som jag har missat att lägga in. Bland annat på den kommande familjemedlemmen inom de fyrbenta varianten men även inom de två benta varianten.

Som sakt;

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Miakela

vad trevligt. har själv konfirmerat mig och dessutom varit komfirmandledare.



Har jobbat hela dagen och nyss kommit från en fest och jobba imorgon bitti..:P

2009-04-25 @ 23:50:37
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Hang - DESIGNAR BLOGGAR

Hoppas du har haft en trevlig helg!

Kika gärna in om du vill ha lite förändring i din blogg! :)

2009-04-26 @ 15:55:31
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0