Måndag, första dagen på lovet

Det finns såna dagar då man bara vill vara hel själv, bara göra sånt som man tycker är kul. Men jag vill inte det längre. Jag vill att allt ska vara som vanligt. Alla ska vara hemma, och allt ska vara allmänt mysigt! Så som det alltid annars är.
För nu sitter jag här hemma helt själv. Eller inte riktigt, hundarna är ju visseligen hemma och katterna med. Men det är de ju alltid.

Har gjort mysigt för bara mig. Tänt en massa ljus och så och snart även en liten brasa. Gosa in mig i soffan med hundarna, och kolla på " Familjen Annorlunda" och en bit mat om en stund. Men vad för mat? Känner inte för nått alls, men jag måste äta! Dels för att jag är hungring och sen för att jag bara måste. Men jag får ta mig en riktig funderare.

Helgen har jag och Stefan spenderat med mycket god mat, både igår och i lördags. Även tagit oss ett underbart bad men en massa ljus även där (bilder kommer senare). Fick igår även besök av Victor med som var hem kommen från sin lilla spavistelse i Tyllesand. Låter bara så underbart! Åt då en bit mat och där på Johannas speciallare till äppelpaj. Underbart gott!


Nu ska jag röra på mig. Ska hämta lite ved och även ta in hästarna med.

På återseende!


Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej 26 årig 3 barns mamma med tokigt inredningsintresse idag la ja upp bilder på mitt vardagsrum men finns på biorummet badrummen å sovrummen i tidigare länkar massor med roliga filmklipp å bilder på barnen

2009-02-09 @ 23:40:24
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0