Detta varma väder

Denna härliga men ack för varma värmen tar nästan kol på min lilla parvel. Det kan inte vara lätt att vara bebis och inte kunna reglera värmen så som vi vuxna kan göra. Utan så fort det är varm kommer den gnälliga sidan fram. Och då är det dags att ta av sig tröjan och blotta sin lilla vita men så underbara lilla kropp.
Emils lilla mage den är ju så underbar att ta på, så liten och mjuk. Inte alls som Stefans hårda pack ;) *ha ha*

Har idag varit nere på jobbet och "visat" upp honom för de andra. Och varenda kollega sa : "Men gud, sicken liten!" Och till alla svarade jag "Tänk att även du har varit så här liten en gång i tiden." Och det kom då fram ett litet skratt från de. Saknar faktiskt att jobba lite. Men det är ju inte så lång tid kvar tills jag börjar jobba lite igen. Tänkte att redan i augusti-september börjar jag jobba lördagar igen. Så att Stefan får ta hand om Emil lite. Hur kommer det gå tro? :P Det är ju bara fyra timmar så det bör han ju klara av tycker man :)

Näe nu ska jag vandra till duschen. Höres imorgon!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: maria

Vad söt lillkillen är!

2009-07-01 @ 23:40:18
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Nina

typiskt då det blir så. Men Emil va jätte sött!

2009-07-02 @ 09:08:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: marlene

Hej.. kikar in och säger grattis till lille emil. Jättesöt... kram marlene

2009-07-02 @ 21:19:51
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0