Herr blund, kom och rädda mig

Nu ligger jag i sängen ocn invöntar Herr Blund. För att om några timmar bara ska  jag upp igen ( visst det ska väl alla. Men jag ska upp extra tidigt) För då bär det av till Borås.

Emil och jag far dit med Anneli, Erik och trot eller ej, men Malousan  ska med. Härligt! Där blir det till att kolla om kring lite efter en snygg jacka till Emil och en shorta som han kan ha på sin farfars 45 års kalas i mon kväll. Hoppas jag kan hitta något. De brukar vara svårt att hitta någon i hans storlek. Oftas finns det bara i storleken över. Lika typisk varje gång! Men men, sedan blir det till att införskaffa trummskinn till Stefans trummor. De är nästan helt slut. Och sen stor det nog inget ¨mera på listan för denn gången.

Näe nu ska jag kila. Ska försöka komma igen i morgon.

På återseende!

Ove and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej hur är det med er? =)

2009-07-25 @ 11:26:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Annie

Självklart en liten Johanna med :D

2009-07-26 @ 18:37:57
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0