Ursäkta mig!

Jag kan inte annat än att säga att jag har blivigt ruskigt dålig på att uppdatera mig! Men nu har jag i alla fall slått mig ner för att skriva lite i alla fall.

Just nu sitter jag med min lilla familj ( eller ja, kan jag kalla det så? Det är ju det så ja det kan jag!) i Örby efter att ha sovit här i natt. Väntar på att Mervi ska bli klar i duschen så vi kan börjar fixa och dona lite granna. Sivert ska nämligen han 45 år kalas här på lördag så nu fixar vi och donar för fulla muggar. Ska fixa en soffa och sedan tror jag nog att jag ska baka mig något gott som vi kan ha till fikan. Känner att det skulle verkligen bli uppskattat av de andra! :) Och ikväll blir det nog att vi åker till Sara och har det trevligt tillsammans!

Hela förra veckan hade vi besök av belgarna som pappa känner. Det var faktiskt en mycket lyckad vecka. Med besök både på Liseberg och Ge-Kås. Fast för min del blev det bara Liseberg (ska fara ner till Ge-Kås med en kompis i september i stället).
Jag hade haft en känsla av att detta kommer bli en hård vecka men en liten som inte vill sova och allt kommer bara vara jobbigt. Men blev det så? NEJ, härligt! Det var bara en natt då det blev lite jobbigt och lilleman inte ville sova.  För jag trodde att han skulle bli lite "uppspelt" av att det var så mycket annat som hände. Men han tycktes inte bry sig om det. För mig skadade det inte. Snarare tvärtom. Men men, strunt i det!

Nu ska jag kila ner och börja med min lilla kaka och sedan kanske jag kommer tillbaka. Det är lika bra och säga kanske för man vet ju inte med mig. Jag har ju inte varit så bra de senaste dagarna om man säger så :D Haha*

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: micha

vilken cool header ! :) hur gammal är du?

2009-07-21 @ 23:07:38
URL: http://mieh.blogg.se/
Postat av: Pauline

hoppas allt går bra för dig, vill träffa dig och lillen :) Mer bilder! <3

2009-07-22 @ 11:55:18
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0