Hinner jag eller hinner jag inte?

Nu har faktiskt även jag fixat mig lite smått inför att åka till skolan ikväll och ta kor på alla snyggt uppklädda kompisar. Kände att "Varför ska inte jag få vara lite extra fin jag med?" Så nu har jag lockat håret och ska snart börja med sminket. Det blir det vanliga fast lite mer noggrant idag då :) Jag är helt uppspelt!

Men en sak som jag inte har hunnit med än, det är brödet. Fast det skulle visserligen stå och jästa i fyra timmar och nu har det gått fyra timmar. Så jag känner mig lite småstressad med. Även om jag har en och en halv timme kvar. Hinner jag, eller hinner jag inte? Måste skynda lite helt enkelt.

Får fortsätta. Återkommer strax igen. Om jag hinner vill säga :S

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0