Ingenting händer trots att jag har städat

Nu är det nästan färdig städat över allt. Känner att sen klockan halv tolv har jag hunnit med riktigt mycket. Bland annat har jag; torkar alla fönsterbänkar, dammsugit alla golv+torkat dem, tvättat två maskiner tvätt+ hängt upp en och tagit ner en. Så jag känner mig rätt så färdig.
Nu är det bara att vänta tills mamma kommer hem då vi ska göra klart smörgåstårtorna och resten av allt som tillkommer * Inte bra att prata om mat sådär, jag blir ju så hungrig då. Mattokig som jag är nu! *

Men även om jag har gått och städat hela dagen har jag inte känt av någonting. Det sägs ju att om man städar och håller igång kommer det lättare igång. Men det måste nog gälla de flesta men inte mig. Har även sparkar lite fotboll till Doris men inte det hjälpte heller. Vad är det för fel? Förstår du inte min lilla att mamma vill att du ska komma ut nu, nu NU! Väskan står ju redo för att åka men du verkar trivas bra där inne, ett tag till i alla fall. För sen tänker jag tvinga ut dig när du varit där inne i närmre två veckor  :) * Usch vad hemska jag låter! *

Men nu ska jag fixa i ordning mig själv med. Fundera klart på vad jag ska ha för kläder. Även om det bara är några släktingar som kommer. Men så länge, ta hand om er!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Det spelar ingen roll vad du gör, utan bebisen kommer när den är redo ;D

Det enda som dom säger kan påverka livmodertappen lite är en färdknäpp, sperman verkar på livmodertappen så att den kan öppna sig. Men det gör den endast om bebben är redo att komma.

Tänker på er båda & sänder massor av lycka till kramar<3

2009-06-10 @ 20:17:02
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0