Mindre än 24 timmar kvar nu :)

Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills beräknad förlossning. Och nervositeten är inte ens kommen. Vad är det för fel? Varför är inte jag nervös när alla i min omgivning är det? Är det för att jag känner mig så avslappnad och känner mig klar med allt tro? Det tror faktiskt jag. Har ju haft allt klart i veckor.
Fast jag köpte ju lite småsaker innan när vi var på "Babyproffsen". Eller denna gången blev det ett regnskydd till vagnen. Och smart som jag är kom jag ju på att går man in där innan barnet är fött, så får man en liten present. Denna presenten var en papperskorgs liknande sak, som håller ute illaluktande doft från blöjor och tvättlappar.
Men i en låg det lite andra små härligheter. Bland annat blöjor, tvättlappar, böcker, dvd film, ja allt som är bra att ha i början. Så ni som läser som är gravida och har tre månader kvar gå in på; www.babyproffsen.se och gör en anmälan där så kan även ni gå till närmaste "Babyproffsbutik och hämta ut ett litet paket :)

Men nu måste jag kila en snabbis. Ska kolla hästarna.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Är man ttygg i sig själv & sin egna förmåga blir allt så MYCKET lättare.

Jag tänker på dig & sänder massor av värmande kramar till dig & bebben.

DU kommer att klara detta superbra, lyssna bara på din kropp så kommer du att känna att kroppen kan det här med att föda barn.

LYCKA TILL!

Kram<3

2009-06-08 @ 20:15:02
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jag tror att du känner när det är dags att bli "nervös". Man vet liksom i sig själv när det är förlossningsdags:.))



Håller verkligen tummarna för er!!

2009-06-08 @ 23:46:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men , :( har de inte kommit ngn bebbe än :S :( , Du får skriva ut här så fort han är kommen :)

2009-06-09 @ 16:04:59
Postat av: Knapo

Herregud :o Grattis i förskott, hoppas allt går som det ska och att lilla bebben e frisk o glad :) Om du inte ligger inne på sjukan och föder på studenten så syns vi säkert där. Massa kramar och lyckoönskningar från Linda :)

2009-06-09 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0