Jag känner mig hurtig!

Jag känner mig hurtig som tog min hund och min mage på en härlig skogspromenad med lite vilda djur att kolla på med. Två rådjur och en räv för att vara exakt. Härligt att se at det faktiskt finns liv även om klockan bara var halv åtta. Men även att vi orkade med att cykla. Fast det var ju visserligen bara det som var meningen. Hur skulle cyklen annar kommit hem? Stefan cyklade ju dit den men han kunde inte ta med den hem eftersom han inte kom igår (hoppas han kommer nu i veckan, helst imorgon eller varför inte i dag?)

Förutom så känner jag mig hurtig. Hurtig över att jag redan klockan halv åtta orkade ta med magen och hunden på en lång promenad. Att känna att man orkar trots att det tar emot i både leder och rygg. Jag är stolt äver mig själv som orkade både cykla och gå! Så var det med den saken! Johanna är väldigt stolt över sig själv nu!

Nu ska jag kila igen, ska fösöka att komma till att skriva ett till inlägg idag. fastdet blir då senare. Men så länge;

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: kadri

vilken fin gravidmage du har

2009-05-13 @ 19:48:31
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0