Denna underbara nykära känsla!

Detta med kärlek är verkligen nått speciellt. Idag känner jag att jag är på ett toppenhumör. Jag har den där underbara pirriga känslan som man har när man är nykär.
Varje gång idag när jag har kollat på Stefan har jag gjort det med ett jätteleende! Och jag har bara inte kunnat hålla mina händer och läppar borta från honom. Jag har verkligen varit tvungen att ta och känna på honom så mycket som det bara har gått! Varje blick och varje puss idag har gett mig fjärilar i magen. Jag är så otroligt glad att jag har funnit den rätte. Visst det är lätt att säga så när man bara är 18 år. Men för mig så är han den rätte och jag är så otroligt glad för att han är min. Som vi alltid säger till varann. For ever and ever baby!
Men mest av allt längtar jag tills vi får våran lägenhet då vi kan strunta i vad alla andra säger och gör. Då vi kan leva våra egna liv tillsammans med våran lilla-e. Och kan göra precis som vi vill. Utan att ha folk som säger att så kan ni inte göra och det är inte bra.
Åh älskling, jag längtar tills vi skapar vårat eget liv. Där vi bara behöver tänka på våran lilla familj och inte vad alla andra vill och tycker.

Jag kan inte annat än att säga att jag älskar min Stefan Karl Emil Ekberg!

Tyvärr så blir det ett dålig slut. Men jag måste kila nu. Känner verkligen hur sängen ropar på mig och det gör den helt rätt i. Efter de senaste dagarna är jag helt slut. SÅ nu återgår jag dit... Men självklart kommer jag tillbaka

På återseende!

Over and out!

Johanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild*mysiga

2009-05-25 @ 03:44:29
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0