Liseberg blev det äntligen!

Helt underbart att vi kom iväg igår. Det blev precis när vi skulle åka fint och jättehärligt  väder. Så det var bara att plocka in alla i bilen och åka iväg.
Jag var faktiskt lite smånervös när jag skulle in i Göteborg och köra. Det är ju så mycket bilar där och så skulle man hitta en parkeringsplats i parkeringshuset med. Men det var lättare än vad jag hade trott. Skönt det.

Väl inne på Liseberg köpte alla killar vartis åkband medans jag nöjde mig med att införskaffa mig biljetter till de jag skulle åka. Vilker denna gång bara blev Colorado.
Under tiden de andra åkte och stod i låånnnggaa köer stod jag och underhöll mig på bästa möjliga sätt. Bland annat så spelade jag på några hjul och åt massvis med glass. Visst det kanske inte låter som det roligaste man kunde göra på Liseberg men jag var inte riktigt sugen på att åka alla attraktioner och helt plötsligt känna att "Oj vattnet har gått, vad ska jag göra?!" * haha*
Näe så kul tyckte jag inte att vi skulle ha den dagen. Inte mer än vad vi redan hade :)








Lilla bebies, jag vet att du är lika lätt road som jag. Det märkte jag både i fredag och i lördags. Det är lika härligt varje gång att känna hur du uttrycker dig. Och med det hoppas jag att är tycker om det vi gör tillsammans. Och snart ska vi inte göra det på detta visset. Snart kommer vi kunna göra allting i verkligen livet. Tillsammans du, jag och självklart din far med. Kanske blir det att vi redan till sommaren åker till Liseberg tillsammans. Även med mormor, morfar och dina mostrar med. Vad vet jag.
Men jag fortsätter att längta tills den dagen du kommer till oss.. Då jag kan hålla dig i min famn och krama och pussa på dig när och hur mycket jag vill. Nu känner jag dig bara. Plus att jJust nu är du mycket eftertraktad! :)
Mamma längtar efter dig och älskar dig massor!


Ska fortsätta kolla på "Click" nu

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0