Lördag, precis som vanligt

Som sakt då var de lördag igen och jag sitter på arbetstid och skiver några rader. Men vad ska jag göra? Eftesom datorerna hemma inte funkar och inte ens är hemma får jag passa på att skriva så fort jag kommer till en dator. Skriver både på lektion och när jag bara har rast... * haha*

I dag vet jag faktiskt inte vad som kommer att hända. Stefan ska kanske iväg till Liseberg med några av sina killkompisar och jag vet inte vad jag ska göra. Blir nog att vara hemma och ta det lugnt. Ska ju hämta pappa i hamnen i Göteborg imon. Då han kommer hem efter sin arbetsresa i Belgien ( som han åker på var 6:e vecka ).  Och detlär bli att vifår åka vid nio halv tio :O Så denna helg blir det ingen vila ingen ro :) Och itne någon som helst sovmorgon heller. Men jag får väl ta mig en och annan sovpaus då och då :)

Igår efter att skolan var slut så väntade jag på Malou så for vi iväg. Vi skulle hämta Stefan klockan fyra då han hade jobbat över och så. Vi hade då tre timmar på oss. Så vi bestämde oss för att åka till Visko och kolla på skor. Och gud vad många skor jag hittade som jag bara ville ha! Men pengarna kommer ju inte förrens om 9 dagar :D Men jag har annat och lägga mina pengar på :)

Det är inte klokt vad tiden bara rusar iväg. Nu är det bara 24 dagar kvar till beräknad förlossning och 25 dagar kvar till stundenten. Och Johanna längtar som tusan! :) Men studenten vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med. Eftersom de tär så tätt emellan får jag se om jag hinner med.Kommer den innan har jag tänkt att vara med klassen och springa ut, men har den inte kommit innan den 10:e juni så vet jag inte hur jag ska göra. Blirväl till att åka och kolla och ta massakort och sedan hemoch bara ha nåttlitet firande. Jag kommer ju vara så nervös!

Hallå du där inne, jag vill bara att du ska komma ut! Du ger mig tecken varje dag på att du lever och att du förhoppningsvis har det bra. Och varje gång du ger mig ett sånt tecken blir jag alltid lika glad! Hoppas nästan av glädje och vill att alla ska komma och känna på dig!
Men jag vill hålla dig i min famn nu och dra mina händer över ditt huvud och säga hur fin du är, och sägahur glad jag är. Jag vill ta på dig alla de kläder jag har köpt och som jag vet att du kommer vara så fin i!
Men mest av allt vill jag köra dig i din nya vagn och vissa hela världen var det är för en vacker skapelse Gud har gett mig! Jag känner mig så otroligt lycklig som både har världens bästa pojkvän / pappa och som snart har dig hos mig med! Det kan helt enkelt inte blir bättre!



Men nu ska jag fortsätta jobba lite.

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0