Tack vare Unge herr Ekberg!

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag var här och uppdaterade. Jag vet att jag ha haft mer än tid, men orkan har inte funnits där. Visserligen finns den inte där nu heller. Men i stället för att bara sitta och småäta som jag gör när jag är rastlös tyckte jag att: "Varför inte skriva några rader i min lilla blogg som inte blivit använd på år och dar!" Så nu sitter jag här och skriver av mig i min ensamhet.
Dagen har varit helt jäkla underbar. Vaknade tidigt tack vare Herr Ekberg Jr så då blev det lite mys i sängen. Eller det kanske jag inte kan kalla det heller? Eftersom Emil precis som alltid är helt vild när jag lägger honom hos oss och bars kryper omkring och nästan ger både mor och far hjärtattack! Men tillslut fick det vara nog på myset och vi tog orken till oss och gick upp.
Väl uppe blev det lite frukost i form av Manna grynsgröt och Formell 1 ( Dessvärre de absolut tråkigaste som finns! ) och även besök av Herr Ludvig Johansson. Fram tills Stefan och Ludvig stack iväg för att greja med den där förbannade bilen! Så för min del blev det också en riktigt lång promenad med min underbara Pauline Melkersson.
Jag bara älskar den där unga damens sällskap. Bland det absolut bästa som finns! :)
Våran korta runda blev inte så vidare kort. Den blev över två timmar! Oj oj oj. Men när solen väl är framme kan man inte allt än vistas ute?
Måste kila och väcka Emil nu. Han får inte sova mer för då komme han somna så sent ikväll och det godtas inte! ;) Haha
Over and out!
Bee there!
Johanan

Mammas stora älskling på picknicken i torsdags :) Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Pauline

tack lilla damen själv där, himlans trevligt att umgås med dig också ska du veta <3

Och du, Min farsa är formel 1 fantast, HATE IT varje jävla söndag, hahaha.

2010-04-18 @ 18:04:41
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: men gud vad generad jag blir!!! haha

2010-04-18 @ 18:17:34
Postat av: cornelia

Så söt Emil är!! <33 Kolla + komentera min blogg tack! ;)

2010-05-11 @ 21:01:07
URL: http://hejhoppcornlia.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket söt!

2010-05-27 @ 19:53:25
Postat av: Iréne

Men så söt man kan vara då!

2010-06-10 @ 00:26:26
URL: http://blommansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0