Två trevliga dagar med trevligt umgänge

Efter två händerserika kvällar sitter jag nu här igen. Dock utan abrn, just för stunden. Lite skönt, men väldigt ensamt!

Gårdagen spederade vi ute i ett snötäckt mysigt julpyntat hus hos Nathalie och Filip, tillsammans med Josefin och Maja, Linda med sina underbart sockersöta barn, Keven och lilla Chris. Just det ja. Kära T var ju faktiskt också med. Tror faktiskt han fick lite babynoja när han och Chris satt hur längesom helst och bara kollade på varandra, skrattade, pratade och bara myste framför den öppna brasan :)
Under tiden barnen roade sig så gott de kunde satt vi och tjockade oss med kakor, bullar och kaffe. Men vad gör man inte för lite trevligt sällskap ute i det fria? Hur som helst kommer det garanterat bli en ny omgång. Nästa år. Fast det är ju bara två dagar tills dess ;) Hihi.

Denna lite varmare dag har vi spenderat ute i Björketorp hos Linda denna gången. Även där var det en hel del barn. Fast vi saknade självklart Josefin och Maja. Men det kommer ju så många mer gånger. Istället för kaffe, bullar och kakor blev det idag pizza/sallad och kakor. Lite konstig blaning må jag säga :P Men allt blandades ju som tur var inte ;) Efter flera timmar av tjöt, barnsktik och nerbajsade kläder blev det till slut hemgång. Och nu sitter jag här i sängen tillsammans med kära T och utan barn ( ett litet tag till ) och ska strax över till grannen och äta en massa, och då menar jag verkligen en MASSA godis :)

Over and out!

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0