Frästande utlandsresor

Sitter nere hos grannen och frästar mig själv med utlandsresor. Varför blir man så sugen på att resa utomlands när det är sådant skitväder här hemma i kalla snötäckta Sverige? Eller förresten, vilken dum fråga. Det förstår väl vem som helst.

De resemål som lockar mest idag måste vara Portugal, Egypten och Mexico. Vi får väl se vad vi bestämmer oss för att åka någonstans. För vi ska ju inte åka i morgon precis. Plus att Emil får vara lite större, hade ju varit kul om han kom ihåg det med.
Kanske en långweekend till Danmark skulle passa den lilla busungen? Det återstår att se till sommaren. Lite kallt att åka nu kanske?

Näe nu får jag fortsätta att vara social mot min trevliga granne och min kära T.

Over and out!

Peace,

Johanna



Portugal, ett frästande resemål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0