Tar tillbaka att min lilla kille var frisk "/

Jag som trodde att min lilla Emil hade blivit frisk. Men jag tror att jag får ta tillbaka det nu. Han hostar så det låter som om lungorna ska komma upp, äter nästan ingenting och dricker knappt något heller. Har jag otur så har han åkt på samma som sina två kompisar. Och det vill jag inte. Men jag ska ringa och kolla så får vi se vad som händer och vad det kan tänkas vara.
Precis innan flytten och allt. Typiskt!

Nu har vi dessutom fått nycklarna till den nya lägenheten. Och som pricken över i:et har de börjat lägga i golven redan idag. Kan man tänka sig? Vilken tur. Så när kära T kommer hem så ska vi ta oss en promenad med både hundar och vagn och gå bort och kolla och se hur det blir.

Näe nu ska jag ta och ringa ett litet samtal för min lilla kille.

Over and out!

Peace,

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0