En sjuk liten kille har jag fått

Efter en jobbig kväll med spya som kom flygandes och kläder som fick bytas fick jag tillslut min lilla Emil att sova. Det var inte det lättaste när han dessutom 40 graders feber. Och fått en dos alvedon. Natten blev förvånansvärt lugn. Tror han bara vaknade en till två gånger, och sov till klockan nio.

Men jag förstår inte hur han orkar hålla igång så som han gör. Han leker och håller på för fullt igång för fullt. Han är nog inte riktigt sjuk i alla fall. Han bara låtsas för att få sin mammas uppmärksamhet ;) Den lilla busen!

Så denna dagen blir lugn. Kommer vara nere hos grannen när Emil sover och när han är vaken får vi hitta på något. Han är ju så lätt att underhålla så det blir ingen fara. Bara att ge honom en bil eller två så sitter han och leker i timmar :) Min lilla prins! <3

Kommer en uppdaterinmg senare idag. Under tiden, ha det bra!

Over and out.

Peace,

Johanna



För över 1,5 år sedan var du en rund kula på min mage. Idag är du det bästa som hänt mig. Jag älskar dig så otroligt mycket, min alldeles egna Emil Karl Harry Ekberg-Bengtsson <3


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så fin mage du hade! Tänk så tiden rusar iväg :)

Skönt att han inte verkar så berörd av febern ...



svar: Ja, i somras "fick" vi en liten lillebror till huset ... en liten Tore :) Det var riktigt länge sedan jag kikade in här med ... nu läggs du till på bloglovin så du inte "tappas bort" :)



Kram

2011-01-02 @ 15:23:25
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Angelica - Gravid v31

Åh så fin mage!

Älskar bebismagar :)

2011-01-02 @ 19:14:38
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0