Som borttrollad :)

När jag i morse blev väckt utav en glad Emil utan feber blev min dag perfekt. Ingen feber och inte spytt sedan i lördags. Nu kanske allt är påväg åt rätt håll? Men bara för de kan vi ju inte dra ut på stan och mellandags shoppa. Då kan vi nog göra lite av de saker vi hade planeret denna veckan. Kanske på fredag kan vi åka och umgås med Felix och hans mamma :) Mysigt!

Istället blir det att umgås med världens bästa granne och sedan hämta nycklarna till den nya lägenheten idag :)

På tal om den nya lägenheten så har jag ju glömt att berätta att denna veckan får vi tillträdde till våran nya lägenhet. Dock kommer vi nog inte kunna flytta in fören nästa vecka, tidigast! Då de ska lägga nya golv i morgon och sedan tapetsera med. Det kommer bli grymt snyggt. Kan knappt bärja mig

Näe nu får vi ta på oss kläder och ge oss ut i kylan tillsammans med hundarna.

Over and out!

Peace,

Johanna


Emil med bästa kompisen Felix upptäckte i somras vattenpölar :)


Plaskar med kläderna på :) Fotot taget i somras hemma hos Felix

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härliga bilder!

2011-01-03 @ 10:43:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att gossen kryar på sig! God fortsättning!

2011-01-03 @ 11:37:17
URL: http://www.egyptensverige.se
Postat av: Lilla bebis

Hahah, härligt:)

2011-01-15 @ 22:17:31
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0