Annie

Det är inte lätt att säga emot dig ska du veta. Detta som jag skriver är tillägnad dig gumman! Hade det inte varit för dig hade jag kanske inte suttit här och skrivit nu.

Jag minns det som om det vore igår. Vi började skolan 22 augusit förra året. Vi började inte i samma klass men efter ca 2 veckor fanns du där. 
Jag kände ju inte dig då. Tyckte att hon är väl som alla andra i klassen. En otrevlig och tyken tjej. Men jag hade fel. Hon va som en ängel nedsänd från Himmelen.
Vi började att skicka lappar. För din kille var nämnligen kompisa med den killen jag höll på med då. Det är nog honom vi ska tacka för att det blev som det blev.
Och nu ett år efter är allt bättre än någonsins!
Vi har ALDRIG bråket. Eller jo visst har vi det men det har ju bara varit små barnsliga bråk. Som man blir kompisar igen efter bara mågra sekunder.

Hinner inte skriva klart allt nu för då skulle jag kunna sitta här hela livet. Men jag lovar att jag ska skriva klart imon när jag hommer hem från jobbet.

Men Annie, glöm aldirg att jag älskar dig mer än nått nnat!
<3 For ever and ever baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0