Rolig början på denna dagen

Denna dagen hade en lite ovanlig start. Eller kanske inte endå. Men det började iallafall med att min lilla Annie ringde och fråga de om jag sov. Så som hon brukar nu för tiden. Då vet man också att hon har "missat" sin buss och frågar om jag kan vänta på henna vid skåpet så vi båda kommer försent.Visst sa jag. Vi la på.
 Dryg 2 minuter senare ringer Danne. Han frågar:
- Johanna? Är du hos Stefan? (A)
- Ja de e jag. Du körde ju hem oss hit igår. Komme du igår? ;) ( Haha*)
- Just det ja. Men är du själv där?
- Japp det är jag
- Bra då kommer jag till dig. För jag vill inte åka till skolan och jag kan inte åka hem heller. För morsan är hemma.

Precis när jag fått på mig kläderna ringer det på dörren. Jag öppnar och vem kunde det vara, om inte Danne. =D Han stiger in och går raka vägen in till Stefans rum. Han sätter på datorn. För vad ska han göra under tiden som jag sminkar mig? =P När jag är klar sittar han och kollar på bilar. Vad kunde man tro om Danne. Om han inte kollar på bilar när han sitter vid en dator då är det något som inte är rätt =D Haha* Vi börjar snacka om lita allt möljig. Enda tills vi säger att vi ska åka till skolan. Vi åker i hans vrålåk och så gick vi alla på lektion =d


Men skitsamma, nu ska jag och Acka dra och äta =p Mums*

Johanna Tycker om sin Stefan =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0